Farvel oktober - goddag november

Nu er det november. Jeg hader november. Arj jeg gør da ej. Men november, februar og marts er mine tre ikke-favorit-måneder på året. Alle andre er favorit-måneder.

Vores udsigt over Aarhus-bugten og Kalø - det er barnet, der pt. har værelset med den fine udsigt.


Barnets græskar
I går var det Halloween, og vi pyntede op og var klar med en kæmpe slikskål....desværre kom der kun én flok børn ud over vores egen, som nærmest var for træt til at rasle, da hun kom hjem fra Halloween-fest på skolen. Så nu har vi da slik.

Men nu er det november, og det er snart tid til at begynde at planlægge juletiden og december måned. Har købt en Kinder chokoladekalender til barnet, så det er da første skridt.

For vores vedkommende byder måneden på børnefødselsdag i Leos Legeland (gentagelse af stor succes sidste år), diverse familiekomsammen'er, glatførekursus på Jyllandsringen, barnet skal til fest på danseskolen, osv. Og så har jeg en ambition om at få købt alle julegaver i god tid i år. Ligesom jeg har haft de sidste 35 år, siden jeg selv begyndte at købe julegaver hohoho.

Her er lidt stemning fra vores oktober...

Springhallen i Risskov

Smuk oktober-solopgang

Yndlingsbarnet blev 9 år

Fødselsdags-bowling


Vi kigger på nyt køkken - bl.a. tog jeg et billede af dette, fordi den tykke bordplade er så lækker.

Halloween i Djurs Sommerland

Salat til familiekomsammen

Fyldte andebryster - mums!

Kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nænner ikke at slette....

...denne lille feature fra min oprindelige blog for mange år siden. Så længe har Christian og jeg været kærester: Daisypath Anniversary tickers

Kontakt mig

Navn

Mail *

Meddelelse *