Det ønsker jeg mig til jul!


IKKE sponsoreret

Hvis du/I ikke har fået skrevet ønskeseddel til jul, så er det NU! Hvert eneste år har jeg en ambition om at være i supergod tid med julegaverne, og det er nærmest aldrig lykkedes, men i år skal det være! Så når jeg er færdig med at skrive min egen ønskeseddel her, så vil jeg gå en runde hos alle dem, vi er på julegaver med, for lige at høre, hvor de dersens ønskesedler bliver af!
  • Lækker, blød pyjamas
  • Fitbit Alta i farven teal (passer til min ring fra Grækenland)
  • Stegeso/Cocotte
  • Witt by Kuwings C9600W Slow Juicer
  • Laminator til A4
Det KAN godt være, den bliver opdateret, hvis jeg kommer i tanker om mere.
Hvad ønsker du dig til jul?

Kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nænner ikke at slette....

...denne lille feature fra min oprindelige blog for mange år siden. Så længe har Christian og jeg været kærester: Daisypath Anniversary tickers

Kontakt mig

Navn

Mail *

Meddelelse *