Det første skridt, spadestik, kys, hik

Oh at tage første skridt og skrive første indlæg på sin blog. Hvad er det nu lige, den skal handle om. Jeg der ellers som coach har hjulpet adskillige med at finde sin niche, indkredse sin passion osv. osv.

Christine Eilvig refererede på et tidspunkt en eller anden, som sagde, at et æbletræ ikke bekymrer sig om at sælge æbler. Og det er jo rigtigt. Jeg behøver heller ikke at bekymre mig om, hvem der gider at læse det, jeg skriver - eller om der overhovedet er nogen, der vil læse det. Jeg skriver bloggen for at hygge mig og fordi det er min hobby.

Jeg er derfor fri for at finde en niche. Jeg kan skrive om lige, hvad der passer mig. Og om noget helt andet i morgen. Det er dejligt befriende....men samtidig lidt underligt, for hvor er så strukturen, systematikken (som jeg jo elsker)...osv. Det bliver pludselig ukompliceret og samtidig skræmmende. Alt det strategi, jeg arbejdede med, da jeg var selvstændig, er dejligt unødvendigt.

Noget siger mig dog, at bloggen vil komme til at handle en del om tid. Styring, planlægning, projektledelse, gameplans, tiden i spirituelt perspektiv....osv. osv. osv. Men også om mange andre ting. Jeg vil lægge mig på et efterårsblad i vandløbet og se, hvor jeg bliver ført hen, skrive om det, jeg ser på vejen. Årh, jeg bliver helt glad ved tanken!!

Har du nogensinde overvejet at lave en blog? Hvis ja, hvad skulle den så handle om?


Kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nænner ikke at slette....

...denne lille feature fra min oprindelige blog for mange år siden. Så længe har Christian og jeg været kærester: Daisypath Anniversary tickers

Kontakt mig

Navn

Mail *

Meddelelse *